torsdag 16 augusti 2012

Kommande resplaner

vill börja med att skicka den största och mest kärleksfulla hälsningen till min älskade morfar Nestor som gick bort för cirka två veckor sedan ♥ och ett stort tack till min mamma och syster som stöttade honom genom den värsta tiden på slutet. i sådana stunder känns det väldigt frustrerande att sitta på andra sidan jorden....

jag har nu bestämt att åka hem till sverige för att hälsa på min familj i tre veckor och dessutom få vara med på begravningen ♥ i samma veva åker kristoffer ut på egen hand till kambodja. vi möts upp igen i bangkok runt den 10 sep och därifrån får vi se vart vinden vänder. just nu kikar vi på möjligheterna att åka till australien och jobba. annars är det indonesien, filippinerna eller mer thailand som känns mest lockande i asien. men reskassan behöver ett litet påfyll och australien verkar ju onekligen helt fantastiskt, framförallt Perth har vi vårat sikte på!

nu ska vi njuta av våra två sista dagar tillsammans här på koh chang, blir lite oavant för oss nu att inte vara nära varandra under en tid, men thats life. vi kommer sakna varandra som tokar ♥
kramar till er därhemma!

2 kommentarer:

  1. Jag beklagar sorgen:(

    SvaraRadera
  2. Vi beklagar din sorg. Skönt för dig att få komma hem och ta ett sista farväl av morfar, det kommer du aldrig att ångra. Kristoffer klarar sig bra och ni kommer att ha nytta av ett lite break i er resa. Hoppas sen att fortsättningen blir lika spännande som resan varit hittills.
    Jobba i Australien låter ju spännande.
    Om Kristoffer besöker Kambodja vill jag höra vad han tycker om det. Kram till er båda och ha det fortsatt gott.

    SvaraRadera