fredag 12 oktober 2012

vackra laos

vi har blivit ett litet gäng sedan båtresan bestående av 4 par och häromdagen drog vi alla ut tillsammans med en tuk-tuk chafför som vi hyrde för dagen och åkte till två olika vattenfall. vi klättrade, badade i kalla men åh så uppfriskande källor, sprang barfota i leran i skogen, såg superfina vattenfall, åkte lite på floden.. ja WOW. låter bildbomben tala för sig själv.

på toppen där vattenfallet efter staketet stupar rakt ner :)
ser ni regnbågen?
två björnar satt och chillade
hela gänget

3 kommentarer:

  1. Men oj oj oj vilka fina dagar ni verkar ha!!! Det syns att ni njuter av livet :)

    Kul att ni hittat nya vänner också. Tänk vad många nya människor ni lärt känna på er resa hittills.

    Söta björnar också, man skulle ju bara vilja brotta ner dem och gosa med dem :) Men det är nog ingen bra idé... Antar att de inte var lösa där ni var, eller?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Sanna Leah och Thomas12 oktober 2012 kl. 11:36

    Ojojoj inte alls nå avundsjuk, nej nej ;-)
    Hur varmt och skönt har ni det? , ni verkar ha det underbart minst sagt! Ligger laos i Thailand? :-) häpnadsväckande vackra bilder! Hoppas ni har det bäst, stora kramar till er <3

    SvaraRadera
  3. Angie ni verkar ha det så underbart!!! Wow jag skulle bara vilja trolla dit mig och njuta lite av vattenfall med dig! Men just nu sitter jag på ett soligt café och försöker få struktur på min uppsats om miljö och miljöpolitik och varför vi behöver a new consciousness... nästa helg åker jag och hälsar på en kompis i Kanada, ska bli såå kul :) har det jättebra. Men gud vad man blir sugen på att resa mer när man ser dina bilder (haha jag räknar inte längre det som att jag reser här i Usa) PUSSSS amorcita

    SvaraRadera