onsdag 12 september 2012

angelee i sverige


som ni vet har jag tillbringat tre veckor i sverige. kameran har kristoffer haft i kambodja så inga bilder men några ord.

det var fantastiskt kul att få vara med min familj igen efter drygt 5 månader ute i världen. jag har framförallt umgåts med min mamma, syster jessica med man och min älskade systerdotter nelly på 1 år ! har också hunnit med att träffa min farmor, min pappa, min andra syster med familj, bästa vännen linn och andra vänner. nämner några men tycker om er alla! har fått varit med på morfars begravning som var otroligt vacker. helgen efter fick jag vara med på linas bröllop som var väldigt roligt. har passat på och njutit av all god mat som finns i sverige så som kokt ägg med kaviar, lösviktsgodis, burgare, rödingfilé, fisksoppa, filmjölk, hårdbröd, bregott, tacos, chokladboll, hemmalagad mat, mjukt tunnbröd, god ost ... ja listan är lång.

föutom begravning och bröllop har jag hittat på massor och inte haft många lugna stunder. har varit i östersund, trondheim och stockholm men mestadels i östersund. återvänder till resan med många fina minnen från mina älskade och en stor tacksamhet. jag saknar er också, det vet ni! helt otroligt att jag har glädjen att få ha dessa fina människor i mitt liv som bryr sig om mig. jag älskar er

och även alla i kristoffers familj som engagerar sig i vårt liv och alltid sänder oss fina hälsningar är jag otroligt tacksam och glad för. kristoffer ska själv lägga upp ett inlägg om hans äventyr i kambodja, för det kan jag denna gången inte uttala mig om ;)

stora bamsekramar med kärlek till er i familjen 
bara att komma och hälsa på om saknaden blir för stor.. hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar