onsdag 12 september 2012

fint besök

(inlägg från tidigare på resan)

det var så mycket som hände innan jag åkte hem till sverige att jag inte skrivit om det fina besöket vi fick i thailand av ERIKA och TOMMEN från trondheim. de kom till thailand en vecka innan oss så vi fick lite drygt 5 dagar tillsammans. men det var 5 fullspäckade underbara dagar som vi njöt till max av!

vi möttes upp i trat där vi första kvällen mest stod och hoppade av glädje när jag inte träffat min ängel erika på 5 månader. vi träffar så mycket männsikor och nya vänner på resan, men ingenting kan mäta sig med dem man håller varmt om hjärtat där hemifrån. därifrån åkte vi ut till koh chang i några dagar och sedan till bangkok innan de reste hem igen. tack kära vänner!

i trat där vi fann varandra helt utan möjlighet till telefonkontakt..

på båten till koh chang

nattliga äventyr på stranden lyckades inte vår kamera fånga..

hungriga på frukosten

hyrde snabba moppar som vi körde runt på.. personligen körde jag av vägen två gånger, kristoffer kvaddade en toyota och en vespa i en och samma move.. inga vidare förare alltså men skoj var det och allt gick bra :)

hej där lille vän

en liten privat fest :)


i BK



lyssnar på blues sista kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar